Kärlek!

Detta la svärdottern upp på FB för en stund sedan...
 
 
Idag har det gått 5 år sen jag tog studenten, men även 5 år sen det blev "du&jag". Det har hänt så sjukt mycket på de ynka 5 åren. - Vi flyttade ifrån lägenheten och köpte hus. Du gick ner på knä och frågade om jag ville spendera resten av mitt liv med dig. Och nu ska vi även bli föräldrar till vår lilla finis som ligger i min mage. Jag är så otroligt tacksam för att jag får vara DIN. Och jag ser fram emot en lång framtid med dig! Jag är världens lyckligaste tjej & jag älskar dig oändligt mycket Marcus Hemberg 💕
 
 Trevlig helg / L&C
Kommentarer
2017-06-10 @ 10:05:34 postade N&N
VEM rörs inte till tårar av att läsa denna kärleksförklaring???

Kommentera inlägget här:
Namn: *
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej) *

URL/Bloggadress:

Kommentar: *