Hahaha!

Än är det tydligen inte dags för öronen att ramla av...
 
Kom in efter kvällspromenaden alldeles nyss och gick ut och satte mig i uterummet med en liten goding innan kvällsespresson när jag inifrån köket hör frun konstatera: Jag måste ha lite mer vodka...
 
Vadförnågot???
 
Jag behöver mer vodka, sa hon igen...
 
Måste ha slagit slint fullständigt, tänkte jag och gick in för att kolla så allt stod rätt till...
 
Till saken hör att vi under promenaden "någonstans" på vägen hade plockat lite ringblommor som vi ju brukar ha, tillsammans med just vodka, i en burk i kylen och som är mycket användbart vid hostatacker, som ju mellansonen har haft i en vecka nu... Det var alltså där hon skulle fylla på med vodkan...
 
Så kan det gå...
 
Trevlig kväll / L&C
Kommentarer
2016-07-31 @ 09:58:24 postade N&N
Lätt att få en klick på sig!!!
2016-07-31 @ 10:03:11 postade C
Jo, visst är det så...

Kommentera inlägget här:
Namn: *
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej) *

URL/Bloggadress:

Kommentar: *