Problem!

Ja, riktigt stora problem har vi...
 
Hur jag än letar hittar jag den inte...
 
Har letat överallt, både ute och inne, men ingenstans där jag i min vildaste fantasi skulle kunna tänka mig hittar jag den...
 
Vet inte riktigt hur jag nu ska göra men jag fortsätter att leta...
 
 
Vad jag letar efter???
 
Hakan... min haka...
 
Ja, jag har tappat hakan...
 
Ni vet säkert redan men Lotta är ju inte direkt förtjust i whiskey... på något sätt... nästan vad som helst men inte whiskey...
 
En enda gång tidigare har hon fått och då var hon jättesjuk... bara för att hennes pappa och jag envisades med att en hutt brukar göra underverk för vilken förkylning som helst så gick hon till slut med på att stjälpa i sig ett halvt glas whiskey innan sängdags...
 
Blev sådär om man säger...
 
Hon klagade på att hon inte kunde somna utan var tvungen att hålla i sig på bägge sidor av sängen för att det snurrade!!! måste ha varit värmen ju...
 
Hur som helst...
 
Frågade idag om hon ville ha en liten drink innan middagen och döm om min förvåning när hon blixtsnabbt svarade...
 
En whiskey hade suttit fint...
 
Det var då jag tappade hakan...
 
...menar du verkligen???
 
JD Honey var något som verkligen föll henne i smaken...
 
Att hon skulle föreslå en whiskey som eftermiddagsdrink var något som jag i min vildaste fantasi aldrig någonsin skulle ha kunnat drömma om...
 
Tror mina föräldrar kommer att jaga mig men jag skulla allt bra gärna vilja få upp ett jättestort svart kors i taket för detta är definitivt inget som kommer att hända ofta... om ens någonsin igen...
 
Skål och må väl / L&C
Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn: *
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej) *

URL/Bloggadress:

Kommentar: *