Ved!

Kallaste mars på 26 år, säger vädernissarna... DET MÄRKS...
 
Så jag fyllde på med lite mer ved idag...
 
En kubik i garderoben och på golvet plus dryga halvkubiken i backarna...
 
Två i stan, en i Lund och en i Malmö så gissa vem som fick sköta markservicen??? Dryga en och en halv kubik är vad axlarna tål...
 
Hade precis fått in allt, tagit av mig skor och jacka då det började snöa ymnigt... Snacka om tajmat... Max fem minuters marginal...
 
Nu ska jag inta en skön fåtölj, ta mig något starkt och bläddra i en tidning... Om armarna orkar, vill säga...
 
Efter att jag tänt brasan, alltså...
 
Må väl / C
Kommentarer
2013-03-20 @ 21:16:14 postade Ma
Stackars dig, fast vi brukar hjälpas åt...
2013-03-23 @ 13:59:03 postade lillasyster yster
Oj, nu har jag sträckläst några månader igen. Snö, sol, vår, vinter, ved, fotboll, fester, upplysta gator... you name it! Blev det nå'n ny båt månntro? Den som lever får se!!! ciao/sis
2013-03-23 @ 17:59:36 postade N&N
Det är ju bra att veden värmer så många gånger....fyra sägs det.
Och snart kommer vi så det blir två små kaminer till!!

Kommentera inlägget här:
Namn: *
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej) *

URL/Bloggadress:

Kommentar: *