Rea!

Ja det hände en del på våra semesterveckor och mer om det finns att hitta på hemsidan...
 
Nu är vi dock tillbaka i ekorrhjulet och råkade hamna på en "50%-på-reapriset-outletförsäljning"...
 
Fyndade en del, endast märkesvaror, eller vad sägs om:
 
En Nike-tröja till N för 190... (kostat 550...)
En Gant-skjorta till F för 332... (kostat 1100...)
En Gant-kavaj till C för 250... (kostat 1500...)
En TrueNorth Aquatex-jacka till Mamma för 150... (kostat 799...)
Oxide-badbyxor till mig för 80... (kostat 300...)
Timberland-sandaler till mig för 250... (kostat 800...)
Plus Merrell- vandringskängor till mig för halva priset...
Utöver det handlade F skjortor, byxor, tröja och kavaj till kraftigt reducerade priser...
 
Ibland ska man ha tur...
 
Må väl / C
Kommentarer
2012-09-02 @ 12:42:57 postade lillasyster yster
Nu har jag läst, skrattat och tittat på bilder från It-semestern. Vad bra det blev med stenläggningen i Prali. Duktigt jobbat! Du skriver bra, bror!

Kommentera inlägget här:
Namn: *
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej) *

URL/Bloggadress:

Kommentar: *