Problem!

Talade, på telefon, med yngste sonen som är nere vid Medelhavet...
 
Ser ju ut att vara skönt...
 
Jag har ett problem...
Aha, vadådå...
Jo, vi köpte en hel kokosnöt då R inte ätit det tidigare...
OK, men vad är problemet???
Hur får vi upp den???
Hmmm...
Gröpte ur hålen och tömde den, men sedan då???
Ja, man kan ju såga isär den...
Jag slog till den med en klubba så den sprack, sedan bände jag isär halvorna...
Försök skära "klyftor" av köttet och sedan bända loss dom med en kraftig mejsel...
Ok... (efter ett tag), det gick, det blir jättebra...
 
Delad...
 
...och klyven...
 
Fast jag har ett problem till...
Jaha, vadådå...
Vi vill inte åka hem...
 
Sorry, guys...
 
Må väl / C
Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn: *
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej) *

URL/Bloggadress:

Kommentar: *