Persikosmak!


Hmmm, inte så tokigt... Espresso med smak av persika!!!

Var ute och gick i stormen och det var ganska behagligt fastän det blåste småspik... Inte tretton grader idag men väl elva och solsken... Jobbigt i den byiga motvinden men annars helt ok.

Dock tog blåsten hårt på läpparna så när jag kom in tog jag rikligt med min italienska persikocerat. Sedan raka vägen ut i köket för en kopp rykande het espresso - som hade en utpräglad smak av persika...

Helt klart en intressant kombination... tror faktiskt att jag kan rekommendera den...

Må väl / C
Kommentarer
2011-03-27 @ 16:53:41 postade N&N
Kaffe med persikosmak kan vi gå med på men när vi först läste PERSILJA tyckte vi det verkade lite konstigt !!

Kommentera inlägget här:
Namn: *
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej) *

URL/Bloggadress:

Kommentar: *