Söndag!

Vi kollade läget och räknade lite på plattorna på baksidan, funderade hur det skulle se ut och ändrade lite hit och dit... Så kom regnet och vi avslutade för idag...

Sedan fick L en idé om att hon skulle cykla till Maxi i Hyllinge och handla lite - i regnet...


Välutrustad - till och med mina packväskor påsatta...

Under tiden står jag vid spisen och föd.., ööööh, lagar mat...


En fin fransyska!!! som snart ska bli kalops...

Nu ska den brynas och sedan småputtra i dryga två timmar så den blir riktigt mör och fin. Pytsar i alla tillbehör efter drygt halva tiden...

Mitt i alltihopa beger sig C till flickvännen. På kryckor? Nädå, för jobbigt...


Med cykel förstås... rullandes...

Trevlig söndagkväll...

Må väl / C
Kommentarer
2010-09-12 @ 18:20:40 postade Bengt & Rosa
Hoppas söndagsmiddagen smakade gott



Lev väl
2010-09-13 @ 21:19:21 postade lillasyster yster
Lät smarrigt! själv åt jag inget... däckad i migrän!
2010-09-18 @ 00:44:52 postade N&N
Alla sätt är bra att tillbringa en regnig söndageftermiddag...

Kommentera inlägget här:
Namn: *
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej) *

URL/Bloggadress:

Kommentar: *