Hmmm!

Var av förklarliga själ lite off i veckan...

Blir så satans förbannad på dessa "ligistjävlar" att man blir alldeles matt. Sicken djäkla tur, i oturen, att man nu inte fick tag i dessa individer för då hade man väl blivit anklagad för "allt möjligt"... Som att slå vederbörande sönder och samman!!! Vadå??? Det borde väl klassas under rubriken "välgörande ändamål", eller??? Sista ordet är dock inte sagt i ärendet, så vi får väl se...

Hur som helst så tog det udden av allt annat som hände den helgen...

Jag höll väl på lite längre än vad jag borde gjort... men det ville ju aldrig bli klart... så klockan var nog över tre på natten innan jag blev klar att "natta mig"... Hade "skitit", borstat och duschat samt stod och torkade mig då jag hörde badrumsdörren öppnas... Visst, morsan eller stora hemmavarande sonen kanske var uppe på muggen, C var ju hos flickvännen..., men inte f..n var det någon av dom som öppnade dörren... F stod där, lindrigt nykter, i illröd maskinteknisk overall och förklarade att han skulle spela match imorgon och sedan åka "hem " igen... Intressant snack far och son i fyllan och villan klockan, vet ej, på morgonen...

Trevligt, hur som helst...

Må väl / C
Kommentarer
2010-09-11 @ 18:28:14 postade N&N
Ja, ja, no comment om era nattliga förehavanden...

Kommentera inlägget här:
Namn: *
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej) *

URL/Bloggadress:

Kommentar: *