Vinnare!

Fick mail för en stund sedan där det stod att jag vunnit första pris i en fototävling... Lite kul ju så jag fick forska lite för att se vad jag vunnit och vilken tävling det var...

Jo, visade sig vara en tävling i Vi i Villa från i våras med temat "Min vän i vardagen" där man skulle skicka in en bild och namnge den samt beskriva varför och hur bilden föreställde min vän i vardagen.


"Min högra hand" döpte jag bilden till...

Med motiveringen: Min yngste son hjälper mig alltid då jag själv inte räcker till...

Alla läsare som ville skulle sedan gå in på hemsidan och rösta på den bild och motivering man tyckte var bäst. Det laddades upp totalt 417 bilder och 26588 personer röstade...

Vi vann en praktisk skruvdragare från Black & Decker...


Så här ser förstapriset ut...

Dessutom kom N häromdagen och frågade om jag skickat in någon bild till senaste numret av tidningen "Allt om Resor". På sidan fjorton fanns nämligen sju bilder presenterade i läsarnas fotogalleri. En av dessa hade jag skickat in...


Caprese...

"Tomat, mozzarella, olivolja och basilika - en helt suverän lunch" löd bildtexten...

Kul att bilderna uppskattas...

Må väl / C
Kommentarer
2010-10-20 @ 21:08:45 postade N&N
GRATTIS fotografen! Och textförfattaren! Fantastiskt roligt, och att tom lyckas i två tävlingar!
2010-10-21 @ 18:51:56 postade bengt
Grattis, de e du värd efter alla fina bildreportage du gjort.......
2010-10-22 @ 08:36:14 postade lillasyster yster
Kul!!! och väldigt fina bilder!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: *
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej) *

URL/Bloggadress:

Kommentar: *